Du kan tilmelde dig to forskellige maillister.

Den ene liste sender dig en mail når der skrives ny opslag på hjemmesiden.

Den anden liste sender dig en advis kort før foreningen har et arrangement.

Du kan læse om foreningens håndtering af personlige oplysninger på siden Om personlige oplysniger

NYHEDSMAIL:

Tilmeld din mailadresse til at få en mail med nye opslag.

Når der skrives et opslag (nyhed – blog ) på denne side, vil du få tilsendt en mail med indholdet fra opslaget

Jeg accepterer Privacy Policy

ARRANGEMENT MAIL.

Mailchimp bruger en lille chimpanse figur som logo, så hvis den dukker op i mails eller på links er det altså herfra og ikke nogen fejl eller virus.

mailchimp-100

Alle kan uafhængigt af medlemskab tilmelde sig mailtjenesten og få en påmindelses mail kort før et af foreningens arrangementer, eller andre beskeder som bestyrelsen finder relevant at udsende som nyheder.

Man tilmelder sig listen ved at skrive sin mailadresse herunder og trykke på TILMELD knappen.
Email Addresse

Eller skift til Mailchimp for administration af abonnement.

Klik her for TILMELDING

Klik her for AFMELDING

Eller direkte i Mailchimp:

Denne tjeneste bruger et system kaldet mailchimp og tilmeldingen sker i det system i et nyt vindue.