Nyhedsbrev

Foreningen har siden starten udsendt et skriftligt nyhedsbrev der orienterer medlemmerne om foreningen og dens aktiviteter 2-3 gange om året og sendes til medlemmer enten på e-mail eller med posten.

Opdatering pr juni 2017:

Bestyrelsen har besluttet, at vi ikke længere vil sende et trykt nyhedsbrev ud til medlemmerne. Det vil i stedet komme som en vedhæftet fil med en kort email.
Selv om det er trist, at vi ikke længere skal sende nyhedsbrevet ud, passer det med tidens tendenser.
Portoen er blevet dyrere og posten tager lang tid med leverancen.
Og så vil vi hellere bruge jeres kontingent på interessante aktiviteter end på porto!
Hvis du ikke er på e-mail, skal du ikke gå glip af nyhedsbrevet.
Ring til Lucy Bergström på 51 31 75 70 og lad hende det vide.
Vi vil stadig forsyne dig med et nyhedsbrev på papir.
Ellers må I meget gerne sende jeres e-mail adresse til Lisbeth Aavang Jensen, hvis hun ikke allerede har den: lisbeth.aavang.jensen@gmail.com.
Og husk at opdatere den hos Lisbeth hvis du ændrer mailadresse.

PR

Kerteminde Biblioteks Venner sender pressemeddelelser om foreningens aktiviteter til Kerteminde Ugeavis, Kjerteminde Avis (på nettet) og Fyens Stiftstidende. Aktiviteterne omtales også på plakater, som vises på opslagstavlen på biblioteket og rundt omkring i Kerteminde og opland.